musu forumas

musu forumas

apie foruma
 
rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  PortalPortal  GalleryGallery  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  
Ieškoti
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
Navigation
 Portal
 Pagrindinis puslapis
 Narių sąrašas
 Aprašymas
 DUK
 Ieškoti
Forumas
Affiliates
free forum

Affiliates
free forum


Share | 
 

 Pasigaminkime sportinį gėrimą

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 

Ar sportuojate
1 karta per savaite
0%
 0% [ 0 ]
iki 3 kartu per savaite
0%
 0% [ 0 ]
nera laiko(nesportuoju)
0%
 0% [ 0 ]
sportuoju
0%
 0% [ 0 ]
Iš viso balsų : 0
 

AutoriusPranešimas
Administratorius
Admin
Admin
avatar

Pranešimų skaičius : 36
Join date : 2010-02-03
Age : 37
Miestas : Klaipeda

RašytiTemos pavadinimas: Pasigaminkime sportinį gėrimą   2010-02-06, 23:26

Vasarą sportuokite saugiai


Vasarą, kai lauke saulėta ir šilta, ypač malonu sportuoti. Tačiau pamirštame, kad treniruotės karštame ir drėgname ore gali būti pavojingos. Šiame straipsnyje patarsime kaip išvengti problemų, kurios gali kilti perkaitus saulėje ir netekus daug skysčių.

Auksinė taisyklė: vanduo, tačiau su priedais


Sportuodami prakaituojate daugiau nei įprastai, todėl turite pasirūpinti atstatyti prarasto vandens ir mineralų (ypač kalio, natrio ir magnio) pusiausvyrą. Treniruotės metu ir po jos, troškulio mechanizmas negali patenkinti kūno reikalavimų, todėl Jums reikėtų atsigerti prieš tai, kai pajusite troškulį. Jei treniruotė trunka ilgiau nei valandą, skysčių turite papildyti kas 15 – 20 minučių, geriausia po 200 gramų. Kokius gėrimus reikėtų pasirinkti?

Izotoninis gėrimas iš Jūsų virtuvės


Tam, kad atstatytumėte skysčių pusiausvyrą organizme, paprasto vandens neužtenka, nes prakaituodami taip pat netenkate daug gyvybiškai svarbių mineralų. Laimei, jų galite rasti savo virtuvėje. Sumaišykite žemiau pateiktus ingredientus ir turėsite namų gamybos izotoninį gėrimą:

pusė litro vandens;
pusė arbatinio šaukštelio druskos;
arbatinis šaukštelis cukraus;
šiek tiek citrinos arba greipfruto sulčių.

Sultyse yra gausu natrio


Fiziologai teigia, jog jeigu sportuojate ir stipriai prakaituojate, mineralų pusiausvyrą galite atstatyti valgydami sūresnį maistą arba rinkdamiesi produktus, kuriuose yra gausu natrio ir magnio.

Stiklinėje apelsinų arba pomidorų sulčių yra toks natrio kiekis, kurio netenkama išsiskiriant 2-3 litrams prakaito.


Ankštus rūbus palikite namie


Kai ruošiatės sportuoti lauke, renkitės laisvais rūbais, nes taip Jūsų kūnas treniruotės metu galės lengviau atvėsti. Nepamirškite ir kepuraitės nuo saulės.

Neperkaiskite saulėje


Prieš eidami į lauką, pažvelkite į termometro stulpelį. Jei lauke labai karšta, prieš sportuodami pagalvokite du kartus, nes kyla infarkto rizika. Laikykitės žemiau pateiktų rekomendacijų:

Temperatūra nesiekia 29˚C – turite būti atsargūs, ypač, jei Jūsų fizinė forma nėra pati geriausia arba esate jautrūs;

Temperatūra virš 29.5˚C – venkite daryti sunkius pratimus;

Temperatūra virš 31.5˚C – pamirškite treniruotes.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://laisvalaikis.clan.su
 
Pasigaminkime sportinį gėrimą
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
musu forumas :: daug visko-
Pereiti į: